
|
KHFA |
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
خدمات پس از فروش
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
مخاطبان دوره:
کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
|
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
|
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
|
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
|
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش
- تکنیک های خدمات پس از فروش
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
- نگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
دست نوشته ها و دل نوشته های



