خدمات و محصولات ما
علی خویه
مولف محقق مدرس مترجم مشاور و مجری تبلیغات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی
گروه تبلیغات بازاریابی و ارتباطات بازریابی یکپارچهIMC
تحقیق، آموزش، اجرا
منشور بازاریابی ایران
مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
سخنران و مدرس دانشگاه
· مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های مدیریت ، بازاریابی، فروش، تبلیغات وخلاقیت
· مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما از جمله سلسله برنامه های پژواک در رادیو تجارت
· مولف و مترجم بيش از 11عنوان كتاب در زمينه ارتباطات فروش بازاريابي و تبليغات ( مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی، مهندسی ذهن وان ال پی، تریز، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی ، راز تجارت و ....
· سخنران و مدرس دوره ها و سمینارهای مختلف مدیریت ، بازاریابی، فروش،تبلیغات ،خلاقيت، روانشناسي، ارتباطات و ....
· دارای شمار زیادی مقالات منتشر شده در نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و ....
· دارای 13 سال سوابق اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی، ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه در شرکت ها مختلف و دارای سابقه ی همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی
· ارایه بیش از 350000ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی در سازمانها موسسات شرکت ها و سمینارهای مختلف
· ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره وتحقیق در زمینه های تخصصی به رده های مختلف مدیریتی و سازمانی
· ارایه سخنرانی ، کارگاه، میزگرد و تدریس در سمینارها و کنفرانس های ملی و بین المللی مختلف
· دارای دو اختراع ثبت شده در حوزه تبلیغات
· تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات
· عضو هیات تحریریه نشریان مختلف اقتصادی بازرگانی و بازاریابی
· دارای تولیدات نرم افزاری آموزشي و اجرايي از جمله :راز تجارت ، مهندسی فروش،مهندسی خلاقیت
· عضو انجمن های بین المللی مانند 1to 1 و WARC
· عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMARو…
· آشنایی کامل با زبان انگلیسی ( IELTS-TOEFL) زبان آلمانی و فرانسه ( به طور متوسط)
· کارشناسی بازارگانی ، کارشناسی ارشد MBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت
· دارای مدارک معتبر بین المللی از موسسات بین المللی و دانشگاه های معتبر بین المللی
· دارای سوابق، تجربه و آشنایی با زمینه های مختلف هنری و شرکت در نمایشگاه ها و مجامع فرهنگی و هنری
· همکار افتخاري انجمن بازاريابي و تحقيقات بازار ايران وا نجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران
· مفتخر به همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی
برخی از شرکت ها و برندهای افتخار همکاری مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی با آنها
نوکیا- تولی پرس- سامسونگ- رشد - سونی- تولید دارو - دانشگاه تربیت مدرس- دانشگاه تهران - دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بیمه اقتصاد نوین، بیمه ایران، بانک پاسارگاد- مهنام ، تولی پرس، سونی اریکسون- بیمه البرز- فروشگاه رفاه، بیمه دانا- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری- ایران -دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی -تدبیر- گزیده -مدیریت تبلیغات- ذوب آهن اصفهان، مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- آستان قدس- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی ماهان آسمان ایران ایر و ...
www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
فهیمه احمدی
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....
شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،
۱- مشاور مجری و مدرس ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی
۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
۳- مشاور بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی
۴- مشاور فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش
۵- مشاور روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی
۶- مدیریت استراتژیک
۷- مدرس دوره های بازاریابی و فروش خلاق- تبلیغات خلاق- مهندسی تبلیغات- مهندسی فروش- مهندسی رسانه - مدیریت و برنامه ریزی رسانه- تکنیک های خلاقیت- تکنیک های بازاریابی و فروش- ارتباطات خلاق و....
|
نرم افزار |
کتاب |
جزوه |
|
راز تجارت 1 |
سبک های تبلیغات |
کیفیت و سیستم های کنترل کیفیت |
|
راز تجارت 2 |
تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات |
شبیه سازی در بازاریابی |
|
زن و رازهای زنان |
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات |
خلاقیت و تکنیک های خلاقیت |
|
فیلم آموزش بازاریابی خلاق |
تبلیغات تریزی (راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی) |
سیستم فروش |
|
فیلم آموزشی تبلیغات خلاق |
مدیریت استراتژیک تبلیغات |
مهندسی تبلیغات و فروش |
|
فیلم آموزشی مهندسی فروش و بازاریابی |
بازاریابی املاک و مستغلات |
|
|
فیلم آموزشی مدیریت فروش و فروش حرفه ای |
راز تجارت |
|
|
فیلم آموزشی تریز |
مهندسی تبلیغات و ارتباطات |
|
|
فیلم آموزشی شیوه های حل خلاقانه مسائل و تکنیک های خلاقیت |
طراحی و چیدمان فروشگاه و تکنیک های پیشبرد فروش |
خدمات تیم منشور بازاریابی ایران - علی خویه www.khooyeh.ir
|
1 - تحقیقات کمی:
|
2 - تحقیقات کیفی:
| |||||||
|
3 - تحقیقات کتابخانه ای
| ||||||||
|
4 - پروژه های پیشبرد فروش
|
تحقیقات بازاریابی و ارتباطات بازاريابي يكپارچه اين امكان را فراهم مي سازد كه تمام فعاليتهاي بازاریابی به ویژه فعالیتهای پنجگانه ترويج و فرآيند ارتباطات شركت در جهت هم توان افزايي يكديگر و به صورت نگرش سيستمي فعاليت كنند تا ضمن افزايش اثر بخشي ارتباطات ، از خنثي كردن نتايج هم جلوگيري كنند . همچنين بين فعاليتهاي ترويج با پايگاه و موضع شركت ( Positioning) هويت شركت ، تصوير ذهني ( Image) و ... هماهنگي و همخواني باشد.....
یك گروه كاری از اتحادیه آژانسهای تبلیغاتی آمریكا(AAAA) یكی از نخستین تعاریف را برای ارتباطات منسجم بازاریابی به شرح زیر تدوین كردند:
ارتباطات منسجم بازاریابی یك مفهوم برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی است كه در قالب یك برنامه جامع ارتباطی، نقشهای استراتژیك انواع ابزارهای ارتباطی همانند تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ترفیع فروش را مورد ارزیابی قرار می دهد و این ابزارها را به منظور شفاف ساختن، تداوم و به حداكثررساندن اثر ارتباطات بازاریابی، باهم تركیب می كند.
برخی از خدمات گروه ما شامل موارد زیر می باشد:
االف) اطلاعات
· تحقیقات و اطلاعات :
· مطالعات و تحقیقات تمامی فعالیتهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه
· مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی و تبلیغات
· آزمون اثربخشی و آزمایش امور بازاریابی، فروش و تبلیغات قبل از اجرا
· آزمون اثربخشی و آزمایش بازاریابی، فروش و تبلیغات پس از اجرا
· آزمون اثربخشی بازاریابی، فروش و تبلیغات بلند مدت
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات کشور (محیطی ، اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی، تبلیغات رقبا)
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات تلویزیونی و رادیوئی
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات محیطی مانند بیل بوردها، پل های عابر و ...
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات مطبوعاتی
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات اینترنتی
· تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات در محل عرضه بازار
ب) برنامه تبلیغاتی
· تهیه برنامه ارتباطابت بازاریابی یکپارچه و برنامه جامع و یکپارچه تبلیغاتی (Advertising Campaign)
ج) تولید
· تولید (با استفاده از استودیوی مجهز دفتری):
· برنامه های روابط عمومی
· برنامه های فروش مستقیم
· برنامه های پیشبرد فروش
· سمپلینگ
· بسته بندی
· تیزر تلویزیونی
· عکسبرداری
· صداگذاری
· موارد چاپی
د) رسانه ها
· خرید رسانه ها:
· قرارداد های سازمان صدا و سیما
· قراردادهای محیطی (بیل بورد، پل عابر، ...)
· قرارداد نشریات
· قراردادهای اینترنتی
· سینما
· ...
ه) اجرای تبلیغات
· اجرای کلیه امور تبلیغات از ابتدا تا انتها
بخشهایی از فعالیت ها و خدمات ما
· افکار سنجی، تحقیقات و اطلاعات تبلیغات و بازار
گروه ما جهت پاسخ گویی به شرکت های متقاضی در راستای شناسایی و گزینش بازار هدف مراحل زیر را از طریق تحقیقات بازار طی خواهد کرد و در نهایت پس از جمع آوری کامل اطلاعات مورد نظر اقدام به گزینش و معرفی بازار مطلوب جهت ورود محصولات یا خدمات خواهد نمود.
- شناخت لازم در مورد شرکت متقاضی Company
- شناخت کافی و جمع آوری اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر Product
- شناخت مشتری ها یا مخاطبان شرکت متقاضی و محصول آن Costumer
- شناخت بازارهای مورد نظر که مشتریان را در خود جای داده است Market
- شناخت رقبا و سهم هر یک در بازار مورد نظر همچنین محاسبه میزان توان رقابتی آنها با شرکت متقاضی Competitor
- قیمت مناسب بازار مورد نظر بر اساس قیمت های موجود ارائه شده توسط رقبا Price
- کیفیت مورد پسند بازار مورد نظر نسبت به نمونه های موجود در آن Quality
- تبلیغات مورد نیاز جهت آشنایی با کالا
- شناخت زمان مناسب جهت توزیع محصول در بازار مورد نظر
- شناخت محیط و عوامل محیطی و بررسی توانایی های مورد نیاز Change Factor
- مطالعات امکان سنجی جهت ورود به هر یک از بازارهای مورد نظر
اهدافی که بخش تحقیقات گروه دنبال می کند
بازارشناسی کالا و خدمات
تحقیق، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات تجاری با هدف بازارشناسی در مورد کالاها و خدمات
بازارسنجی محصولات
تحقیق، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات با هدف بازارسنجی از نظر نوع تقاضا یا پتانسیل و توانایی خرید محصولات.
بازارسازی و ایجاد فرصت
تحقیق، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات با هدف بازارسازی و ایجاد فرصت های جدید برای محصولات مختلف.
گزینش و معرفی بازار هدف
گزینش و معرفی بازارهای هدف به شرکت های تولیدی و خدماتی
تجزیه و تحلیل شرکت شما نسبت به نحوه عملکرد آن
این اطلاعات شامل:
1 – نظم دادن به اهداف و آرمان های شرکت.
2 – مشخص کردن میزان سهم شما در بازار.
3 – میزان رشد شرکت شما نسبت به رقبا در بازار چگونه است.
4 – کیفیت خدمات مطلوب مردم در بازار چیست.
5 – جایگاه شرکت شما در بازار کدام است.
6 – منابع و استراتژی شما در بازار چگونه باید باشد
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل رقبا در بازارهای مورد نظر
این اطلاعات شامل:
1 – شناخت رقبای اصلی شما و اهداف و رفتار آنان در بازار مورد نظر .
2 – سهم رقبای شرکت شما در بازار و میزان رشد آنان .
3 – کیفیت خدمات رقبا در بازار مورد نظر.
4 – جایگاه بازار رقبا .
5 – عملیات رقبا در بازار مورد نظر .
6 – منابع و امکانات در بازار مورد نظر .
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل بازارهای مورد نظر
این اطلاعات شامل:
1 – اندازه بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده در شرکت شما چگونه است.
2 – رشد بازار مورد نظر بر اساس سوابق قبلی چگونه بوده است .
3 – تقسیمات جمعیتی بازار به لحاظ عرضه و تقاضا چگونه است .
4 – شناخت رفتار خریداران و سبک زندگی افراد در جامعه مورد نظر .
5 – شناخت واسطه ها در بازار ( شرکت های تجاری و صادراتی وارداتی و . . . )
6 – شناخت علائق و رضایت مشتریان
o بررسي و تهيهي گزارشهاي شناخت پتانسيلهاي بازار و نياز مشتريان
پيشبرد اقدامات بازاريابي و برقراري ارتباط با بازار نيازمند شناخت پتانسيلهاي بازار و در دست داشتن بانك اطلاعاتي از مشتريان بالقوه است. به اين لحاظ، گروه و تیم ما با دسترسي به بانكهاي اطلاعاتي پالايش شدهي خود و شناختي كه از بازارهاي مختلف دارد، ميتواند خدمات مفيدي را در اين زمينه به سازمانها ارايه دهد. چه آن كه، تهيهي گزارشهاي تحليلي از وضعيت بازارهايي كه سازمانهاي مختلف قصد ورود به آنها را دارند ميتواند براي تهيهي برنامهها و سياستهاي بازاريابي بسيار راهگشا باشد.
o بررسي و مراقبت از رقباي سازمان
شناسايي رقباي سازمان و سنجش جايگاه آنان در بازار، يكي از ضرورتهاي بازار رقابتي امروز است. پايش تبليغات و شيوههاي بازاريابي، قيمتگذاري، سنجش سهم از بازار، روند توسعه و ... رقباي سازمان، از جملهي موارديست كه گروه و تیم ما ميتواند به شكلي منسجم در اختيار سازمان قرار دهد.
o جمعآوري و تحليل اطلاعات فروش سازمان
پايش و تحليل اطلاعات فروش سازمان، ميتواند اطلاعات بسيار ارزشمندي را در اختيار مديران فروش و بازاريابي سازمان قرار دهد.
پالايش و تحليل اطلاعات فروش و تهيهي داشبوردي براي مديران كه بتوانند به شايستگي از شرايط فروش و بازاريابي سازمان خود مطلع باشند و تصميمگيري كنند، از جملهي خدمات گروه ما است. اين گروه ميتواند كليهي فرايندهاي مرتبط با اين موضوع، از تعريف ساز و كارها و ابزارهاي جمعآوري اطلاعات گرفته تا جمعآوري و تحليل اطلاعات و گزارشدهي به مديران سازمان را بر گردهي خويش گيرد.
o اثرسنجي تبليغات و اقدامات بازاريابي سازمان
با هزينههاي قابل توجهي كه سازمانها صرف تبليغات و بازاريابي خود ميكنند، ضرورت دارد ميزان اثربخشي اين اقدامات در سازمان مشخص گردد تا مديران بتوانند با نگاه هزينه- فايده، دربارهي تداوم آنها تصميم گيري كنند. اين گروه ميتواند برنامهريزي، تهيهي ابزارها و اجراي ساز و كارهاي اثرسنجي تبليغات و بازاريابي را بر عهده گيرد.
o جمعآوري، نگهداري و تحليل اطلاعات بازار و مشتريان
تحليل اطلاعات مشتريان و بازار ميتواند نكات مثبتي را براي برنامهريزان و تصميمگيران فروش و بازاريابي سازمان در پي داشته باشد. چه آن كه برخي از سازمانها از نبود بانك اطلاعاتي جامعي كه همهي مشتريان را در بر بگيرد، رنج ميبرند.
يكي از خدمات گروه ما، تهيهي بانك اطلاعاتي از مشتريان و بازار سازمان و پس از آن تحليل اين اطلاعات است.
نقطه شروع هر برنامه ریزی تبلیغاتی و بازاریابی، در اختیار داشتن اطلاعات و داده های درست، دقیق و به موقع از وضعیت بازار اعم از عرضه و مصرف و رقباست. با داشتن این نوع اطلاعات می توان وسائل ارتباطی و رسانه های ارتباطی بهتر و اثر بخش تری را انتخاب نمود تا با کمترین هزینه، بالاترین کارائی حاصل شود. به همین منظور، این شرکت، گروه متخصصی شامل متخصصان آمار، جمعیت شناسی، بازاریابی، رسانه ای و تحلیل اطلاعات را گردآوری کرده و با تلاش خوب و بالائی، می تواند با تعریف دقیق از مسائل، راه های مناسبی را نیر در اختیار کارفرمایان قرار دهند.
آنچه بیش از همه در این بخش اهیمت دارد آن است که تهیه این اطلاعات قبل از آنکه صرفا به عنوان داده های خام و یا اطلاعات ارائه شوند، بیشتر جهت تهیه برنامه های بهتر تبلیغاتی و نوشتن Campaign تبلیغاتی و بررسی اثربخشی هر یک از رسانه های مورد استفاده، به انجام می رسند.
· نوشتن برنامه تبلیغاتی Campaigning
يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار، تبليغات است. موفقيت يا عدم شكست بسياري از سازمانها و شركتها نيز در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست. تبليغ، راهي براي رساندن پيام به مخاطبان مورد نظر تعريف شده است. اما سوالي كه مطرح ميشود اين است كه چگونه بايد تبليغ كنيم تا به نتيجه مورد نظر دست پيدا كنيم؟
براي اينكه تبليغ از كارايي و اثربخشي لازم برخوردار باشد لازم است كه فعاليتهاي تبليغاتي بر اساس يك برنامه تبليغاتي مناسب انجام پذيرند
برنامه تبليغات، پيام مناسب را از طريق يك رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه ميكند. برنامه تبليغاتي يك شركت نشات گرفته از برنامه كلي شركت و برنامه بازاريابي آن خواهد بود
صرفا داشتن اطلاعات حتی به مقدار زیاد کافی نیست. آنچه مهم است استفاده از هر مقدار اطلاعات جهت برنامه ریزی و کنترل برنامه هاست. طرح ریزی برنامه های تبلیغاتی از نقاط قوت بسیار مهم این گروه است که بتوان با در نظر داشتن هزینه های رسانه ای و اجرا، بالاترین میزان بازدهی در کسب اهداف را ملاک قرار داد.
· مانیتورینگ
تحقیقات بازاریابی بطور ایده ال محصولات جدید را با مشتریان بالقوه به منظور بهبود عملکرد محصولات و افزایش شانس موفقیت آنها منطبق می کند.
• تحقیقات بازاریابی برای تحلیل فروش خود و رقبا، تعیین میزان عملکرد محصولات موجود برای هدایت و توسعه مبارزات ترفیعی و ارتقا محصولات و توسعه و بهبود خدمات و کالاها مورد استفاده قرار می گیرد.
• بینش های جدیدی در رابطه با عدم فروش محصولات ایجاد می نماید.
انواع فعالیتهای تحقیقات بازاریابی (3 طبقه)
1. Scanning مثلا برای پاسخگویی به سؤالاتی همچون:
• چه کسانی محصولات ما را می خرند؟
• چقدر درآمد دارند؟
• کجا زندگی می کنند؟
• چقدر می خرند؟
2. Risk Assessment مثلا برای پاسخگویی به سؤالاتی همچون:
• کدام نوع از طرحهای محصولات جدید بیشترین احتمال موفقیت را خواهد داشت؟
• چه قیمتی برای محصولاتمان باید تعیین کنیم؟
• سود تحت استراتژیهای قیمت گذاری مختلف چه تغییری خواهد داشت؟
• کجا و توسط چه کسی محصولاتمان باید فروش روند؟
3. Monitoring مثلا برای پاسخگویی به سؤالاتی همچون:
• سهم بازار ما چقدر است؟
• سهم بازار ما در هر منطقه چقدر است؟
• سهم بازار ما برای هر نوع مشتری چقدر است؟
• رقبای ما چه کسانی هستند؟
• نقاط قوت و ضعف رقبای ما چیست؟
• چه ادراکی از شرکت ما وجود دارد؟
انواع داده در تحقیقات بازاریابی:
• داده های ثانویه:
1. داخلی: گزارشات فروش، گزارش فعالیت نیروی فروش، بازدیدها، انتقادات و پیشنهادات عملکرد محصول، گزارشات هزینه های بازاریابی
2. خارجی: گزارشات دولت، خدمات تحقیقات سندیکایی و نشریات صنعتی
• داده های اولیه: داده های خاصی که در یک زمان و مکان خاصی جمع آوری می شوند.
طبقه بندی شرکتهای تحقیقات بازار:
1. خدمات سندیکایی (Syndicated Service)
سازمانی که بطور منظم مجموعه داده های استاندارد شده ای را برای همه مشتریان فراهم می نماید.
روش کار این شرکت: مصاحبه با افراد بالغی که در معرض تبلیغات قرار گرفتند.
مشتریان: تبلیغ کنندگان – شبکه های تلوزیونی – مجلات – روزنامه ها و ...
2. خدمات کامل (Full – Services Research Supplier)
سازمانهایی هستند که با مشتریان قرارداد پروژه های تحقیقات بازاریابی کامل را می بندند.
خدمات محدود (Limited - Service Research Supplier)
یک نوع شرکت تحقیقات بازاریابی است که با تعداد محدودی از فعالیتها از قبیل انجام مصاحبه های میدانی یا پردازش داده ها شناخته شده باشد
(a) مانیتورینگ برنامه های تلویزیونی و رادیوئی صدا و سیما
به جرات می توان رسانه تلویزیون را گرانترین رسانه حال حاضر کشور دانست. لذا توجه دقیق به آن بسیار اساسی و حیاتی برای کسب بیشترین اثربخشی در این راستاست. به همین منظور تمام تیزرهای در حال پخش از شش شبکه تلویزیونی (شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران، و خبر) و سه شبکه رادیویی( پیام، سراسری، و جوان) سازمان صدا و سیما در یک سرور و دیتا بیس بسیار پر قدرت ضبط شده و پس از تحلیل آنها، قابل ارائه به شرکت ها و سازمان ها با اهداف گوناگون است. برخی از استفاده های مناسب از این مانیتورینگ به شرح ذیل است:
1. مانیتورینگ دقیق پخش خود شرکت. پخش آگهی های تلویزیونی و رادیوئی از سازمان، با ارائه یک جدول کنداکتور تنظیم و انجام می شود. مطابق مقررات سازمان صدا و سیما، در صورتی که یک باکس تبلیغاتی جا نداشته باشد و یا به هر دلیل دیگری، سازمان مجاز به جابجائی آگهی و یا پخش نکردن آن است، لذا با انجام این مانیتورینگ از پخش آگهی در محل مورد نظر و یا در محل دیگری اطلاع یافته و یا اطمینان حاصل می شود.
2. تحلیل دقیق فعالیت های رقبا، با دراختیار داشتن نحوه پخش رقبا به راحتی می توان از استراتژی آنان در رسانه تلویزیون و نحوه فعالیت های آنان اطلاع حاصل نمود. گزارشات دقیق این مانیتورینگ برحسب نیاز در عناوین گوناگون نوع فعالیت، نوع محصول، مدل محصول، کارائی ها و... قابل تحلیل و ارائه است.
(b) مانیتورینگ رسانه های محیطی (بیل بورد، پل عابر، ...)
این شرکت تنها شرکت در ایران است که یک دیتا بیس بسیار خوب و عظیمی در مورد تمام تابلوهای شهری تهران، کرج، و مراکز تمام استان ها و شهرهای بزرگ دارد. این اطلاعات به همراه تحلیل شناسنامه ای تابلوها، عکس های کامل از هرکدام، موقعیت تابلوها در شهر، نسبت دید و وضعیت دید
هر یک از تابلوها، تعرفه قیمتی اجرائی اکران و... قابل ارائه و بازبینی جهت اجاره احتمالی است. تا کنون مشخصات نزدیک به 4000 تابلو در این دیتا بیس ثبت شده است.
با توجه به افزایش قیمت های تابلوهای سطح شهر به ویژه شهر تهران، انتخاب درست و دقیق تبلو و محل آن بسیار مهم است لذا در اختیار داشتن این اطلاعات برای انتخاب و سپس بررسی های احتمالی بعدی شامل اجرای درست توسط پیمانکار و هم چنین بررسی فعالیت های رقبا یک ابزار قدرتمندی محسوب خواهد شد.
(c) مانیتورینگ نشریات
واحد مانیتورینگ نشریات هر روز، حدود 15 عنوان روزنامه و مجله را مانیتور و ثبت گزارش می نماید. اطلاعاتی همچون نام نشریه، تیراژ آن، صفحه درج آگهی، اندازه آگهی، پیام آگهی، و ... در دیتا بیس اطلاعاتی نشریات ثبت می گردد سپس تحلیل شده و می تواند به منظور بررسی وضعیت خود نشریه( اعم از اینکه بر فرض فلان نشریه تا چه اندازه آگهی دارد، کدام صفحه بیشتر مورد استقبال شرکت ها و موسسات قرار می گیرد، هر نشریه تا چه اندازه در جذب آگهی موفق هستند که خود نشان دهنده میزام موفقیت نشریه نزد مخاطبان است) و یا بررسی نحوه آگهی و تبلیغات مطبوعاتی سایر شرکت ها مورد استفاده کامل قرار بگیرند.
نشریات مورد بررسی عبارتند از: ایران، جام جم، همشهری، اعتماد، اعتماد ملی، ایران ورزشی، خبر ورزشی، 90، خانواده سبز، دنیای تصویر، عصر ارتباط، کانون خانواده، فیلم، موفقیت، رایانه.
(d) مانیتورینگ فعالیت های بازار
آنچه در این بخش انجام می شود فعالیت شرکت های مختلف در بازار و محل عرضه است. به عنوان مثال اتفاقاتی که در بازار الکترونیک در بخش موبایل روی می دهد اعم از تعداد کالاهای به نمایش گذاشته شده، سهم توزیع مارک ها و مدل های مختلف، سهم اذهان مشتریان، کالاهای جدیدالورود، مشخصات کالاهای عرضه شده نقاط قوت و ضعف و نحوه نگرش عرضه کنندگان و فروشندگان در مورد آنها، و ... تماما مانیتور شده و ثبت می شود و به طور ماهانه قابل ارائه و گزارش گیری است.
(e) مانیتورینگ وب سایت
در این بخش سایت هائی که توسط کاربران ایرانی داخل کشور، بیشار مورد استفاده قرار گرفته اند از سایت های معتبر، رتبه بنده شده و اخذ می شود و سپس 50 سایت اول، مانیتور می شوند و اطلاعات مربوط به آنها به دو منظور استفاده شرکت جهت درج آگهی بر حسب نیاز، و توجه به فعالیت های رقبا در این بخش ارائه و ارسال می گردد.
· تحلیل رفتار مصرف کننده:
توسعه مطالعات رفتار مصرفکننده، نتیجه چرخش فلسفه بازاریابی از گرایش تولید و محصول به گرایش فروش و سپس گرایش بازاریابی است. عوامل دیگری نیز در گسترش مطالعات رفتار مصرف کننده دخیل بودهاند که عبارتند از: سرعت زیاد معرفی محصولات جدید، چرخههای کوتاهتر عمر محصولات، افزایش جنبشهای حمایت از مصرفکنندگان بوسیله گروههای خصوصی و سیاستگذاران عمومی، توجه به محیط زیست و رشد بازاریابی خدمات.
در چنین فضایی داشتن درک صحیح از مصرفکنندگان و فرایند مصرف، مزیتهای متعددی را در بر دارد. این مزیتها شامل کمک به مدیران در جهت تصمیمگیری، تهیه یک مبنای شناختی از طریق تحلیل رفتار مصرفکنندگان، کمک به قانونگذاران و تنظیمکنندگان برای وضع قوانین مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات و در نهایت به مصرفکنندگان در جهت تصمیمگیری بهتر میباشد. رفتار مصرف کننده در طراحی کمپینهای تبلیغاتی نیز نقشی حیاتی ایفا میکند. با علم به نحوه رفتار مخاطبان است که میتوان رسانه و پیام مناسب را انتخاب کرد. به علاوه مطالعه رفتار مصرفکننده میتواند در فهم عوامل مربوط به علوم اجتماعی که رفتار انسان را تحت تاثیر قرار میدهند، به ما کمک کند. بر این اساس تحلیل رفتار مصرف کننده در مواردی همچون طراحی آمیخته بازاریابی، بخش بندی بازار و تعیین موقعیت و متمایز سازی محصول نیز امری لازم و حیاتی است.
· 1. مخاطبان چگونه از نیازشان به کالا یا خدمات خاصی آگاه میشوند؟
· 2. مصرفکنندگان چگونه کالا یا خدمات خود را پیدا میکنند؟
· 3. مصرفکنندگان چگونه انتخاب نهایی را بعمل میآورند؟
· 4. چه اتفاقی میافتد وقتی کالا یا خدمت شما، ارائه میشود؟
· 5. محصول شما چگونه انتخاب میشود؟
· 6. چگونه پول محصول شما پرداخت میشود؟
· 7. محصول شما چگونه ذخیره میشود؟
· 8. چگونه محصول شما جابجا میشود؟
· 9. مشتریان از محصول شما چگونه استفاده میکنند؟
· 10. مشتریان وقتی از محصول شما استفاده میکنند به چه کمکی نیاز دارند؟
· 11. آیا امکان پس دادن یا معاوضه وجود دارد؟ علل آن چیست؟
· 12. چگونه محصول شما تعمیر یا سرویس میشود؟
· 13. چه اتفاقی میافتد وقتی محصول شما مصرف میشود یا کاربردش تمام شود؟
· خرید رسانه
· خرید رسانه در دید نخست ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، و معمولا کسانی که به تازگی وارد بازار تبلیغات و انجام تبلیغات می شود، تصور آن را دارند که می توانند به راحتی خودشان خرید رسانه بکنند و یا اینکه می توانند بهترین قیمت را بگیرند. آنچه بر حسب تجربه حاصل می شود، معمولا چنین نیست و خرید رسانه کار کاملا تخصصی است که نیاز به شناخت کامل از بازار عرضه رسانه، نحوه عرضه و فروش آنها، روابط حاکم بر آن و نهایتا نحوه قیمت گرفتن آنها دارد. گاهی اوقات چنین به نظر می رسد، محل مورد نظر برای انجام تبلیغات مشخص است( مثلا روزنامه ایران) صفحه آن نیز قابل تعیین است(مثلا داخلی)، بودجه انجام کار نیز مشخص است (مثلا 400 میلیون تومان)، حال کافی است مسئول تبلیغات شرکت با روزنامه تماس بگیرد و چانه زنی های لازم را انجام بدهد و با اخذ تخفیفات گرفته شده کار شروع می شود و سایر تبلیغات نیز به همین منوال قابل اجراست اعم از بیل بورد، و تبلیغات تلویزیونی.
· قطعا فرآیند همین است که آمد، اما اگر تبلیغات را به صورت یک کمپین کامل ببینیم، و یک شرکت خرید کننده رسانه آن را انجام دهد احتمال موفقیت و کسب اهداف بالاتر خواهد بود. یکی از مزایای شرکت های خرید کننده رسانه داشتن بودجه های سایر شرکت های غیر مرتبط از لحاظ کاری است که با تجمیع بودجه ها و استفاده قوت های دیگر درون سازمانی خود از جمله دیتا بیس اطلاعاتی کامل رسانه ای، امتیازات بهتر و بیشتر را بگیرد. به عنوان مثال، با تجمیع 4 بودجه 400 میلیون تومانی قدرت چانه زنی بیش از یک بودجه 400 میلیون تومانی خواهد بود و امتیازات حاصله قابل ارائه به تمام این 4 بخش و یا شرکت می شود.
·
· این شرکت می تواند در زمینه های ذیل خرید رسانه های بهتری را انجام بدهد:
· الف) خرید رسانه های محیطی
· با در اختیار داشتن اطلاعات جامع تابلوهای محیطی شهر تهران و سایر شهرها، می توان مناسب ترین مکان ها را خریداری نمود.
· ب) خرید فضاهای مطبوعاتی
· ج) عقد قراردادهای تلویزیونی و رادیوئی
· د) قراردادهای تبلیغات اینترنتی
·
· اجرای تبلیغات
· اجرای تبلیغات همانقدر اهمیت دارد که طراحی کامل یک برنامه تبلیغاتی. قدر مسلم اگر بهترین برنامه ها نوشته شود، و مناسبترین خرید ها و رسانه ها انجام شود، اما اجرای مناسبی نداشته باشد، رقم تبلیغات فقط هزینه شده است و بازدهی لازم حاصل نشده و اهداف دست نیافتنی خواهند بود.
·
· الف) استودیوی ساخت فیلم تبلیغاتی (ساخت فیلم تبلیغاتی (رپرتاژ و تیزر)
· گاهی اوقات ارقام قراردادهای پخش تلویزیونی اعداد میلیاردی است اما با پخش یک تیزر بی محتوا و نامربوط، تمام هزینه ها به هدر می رود و گاهی نیز اثربخشی رسانه به همین دلیل زیر سئوال می رود. در حالی که اگر یک فیلم مناسب ساخته شود، شاید با کمترین پخش بتوان بیشترین اثر را کسب کرد. بنابراین ایده پردازی و ساخت یک فیلم مناسب تبلیغاتی اولین گام مهم در تبلیغات تصویری انیمیشن تلقی می گردد.
· به جرات می توان استودیوی شرکت پرشیا مدیا را مجهزتریو استودیوی دفتری در ایران
· دانست.
·
· ب)ساخت انیمیشن
· ساختن انیمیشن های بسیار قدرتمند می تواند به سه لیل موثرتر باشد، اولا در تبلیغاتی که انیمیشن برگشت بهتیر دارد مانند تبلیغات خاص کودکان، ثانیا می تواند در کاهش هزینه های اجرائی رئال موثر باشد و نهایتا نیز در دنیای انیمیشن انعطاف بیشتری برای خیال پردازی ها و بیان مسائل مختلف وجود دارد.
·
· ج) طراحی نوشتاری و تصویری
· خلاقیت نوشتاری و تصویری در صدر تمام اجراهای تبلیغاتی قرار دارد. با توجه به ویژگی های محصول، و سیاست های شرکت باید مناسب ترین و بهترین ایده خلق شده و بر طبق آن تمام طرح ها تهیه و اجرا شوند.
·
· امور چاپ و هدایای تبلیغاتی
خدمات مشاوره، طراحی سیستم های مدیریت
تعریف علم مدیریت:
«مدیریت، فرآیند بکارگیری منابع مادی و انسانی ازطریق؛ 1. برنامه ریزی، 2. سازماندهی، 3. بسیج منابع مادی و انسانی، 4. هدایت، 5. کنترل، در جهت رسیدن به اهداف سازمان برابر با ارزش های حاکم بر جامعه است.»
موسسه مطالعات راهبردی مدیریت و بازاریابی نورسـا تدبیر با توجه به توان علمی و اجرایی در حوزه مدیریت، تمامی آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی را با علم مدیریت، قرآن و احادیث تطبیق داده و می دهد، و آماده ارائه خدمات به مدیران سازمان ها و شرکت ها و بانک و موسسات اعتباری می باشد، که در 5 سرفصل زیر، به بخشی از عناوین آماده خدمت اشاره شده است:
برنامه ریزی
• تدوین برنامه جامع (استراتژيک)
• تدوین برنامه پنج ساله
• تنظيم برنامه و بودجه سالانه
• تهيه طرح کسب و کارB.P
سازماندهي
• طراحي ساختار سازماني
• تدوین شرح وظایف
• تدوین شرح شغل
• انطباق شغل با شاغل (طبقه بندی مشاغل)
• تحلیل منابع انساني مورد سازمان
• برآورد تجهیزات و امکانات و اماکن مورد نیاز سازمان
• تبیین آرگونومی و انطباق آن با سازمان
• تعین نظام 5S در فرآیند کار
مديريت منابع انساني
حوزه تأمین نیروی انسانی
• برنامه ریزی جذب نیروی انسانی
• تدوین وبرگزاری آزمون استخدام(بهگزینی)
حوزه توزیع و نگهداشت منابع انسانی
• تدوین آیین نامه های کارگزینی
• تدوین آیین نامه های خد مات رفاهی
• تدوین آیین نامه های امور انضباطی کارکنان
• تعین عوامل انگیزشی مادی ومعنوی کارکنان ومدیران
حوزه توسعه سرمایه انسانی
• تعین نظام آموزش واجرا
• تعین بهسازی نظام عملکرد
• تعین نظام انتصاب مدیران
هدایت سازمانی
• تبیین مدیریت مشارکتی
• تبیین مدیریت کارتیمی
• تبیین عوامل ایجاد استرس در مدیران وکارکنان
• تبیین عوامل ایجاد آرامش در سازمان
• تبیین سیستم نظام پیشنهادات (کایزن)
• تبیین اخلاق حرفه ای در سازمان
• تبیین روشهای مذاکره و تصميم گيري
کنترل و بازرسی
• تعین کدینگ یکسان مالی
• تعین روش هزينه های اثربخش
• تبیین سیستم های کنترلی
• تبیین نظام حسابرسي
• ارائه خدمات مشاوره، طراحی، اجراء بازاریابی
خدمات مشاوره، طراحی سیستم های بازاریابی
تعریف مدیریت بازاریابی:
« مدیریت بازاریابی، فرآیند تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر، به منظور دستیابی به اهداف سازمان است»
امروزه یکی از دغدغه های اساسی مدیران، تعیین سهم محصولات و خدمات سازمان در بازار هدف است. از طرفی برای ماندگاری در بازار، شناخت ابعاد 9 گانه بازار (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارگرمی، بازارداری، بازارگردانی) بسیار مهم است تا بتوانیم با توجه به ابعاد 8 گانه تقاضا (تقاضای منفی، عدم وجود تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای کندشونده، تقاضای نامنظم، تقاضای کامل، تقاضای بیش از حد، تقاضای ناسالم) تعادل و ماندگاری کالا و خدمات را با کسب رضایت مشتریان فراهم می نماییم.
بدین جهت موسسه مطالعات راهبردی مدیریت و بازاریابی نورسـا تدبیر با تحلیل شرایط محیط اجرایی و علمی سرفصل های متعددی، متناسب با شرایط هر سازمان تبیین نموده است که در ادامه به سرفصل برخی از عناوین جهت بهره مندی و ارائه خدمات بازاریابی و اجرای آن اشاره می گردد:
اصول بازاریابی
• بازاریابی داخلی
• نمادهای بازاریابی
• قانون، توصیه ها، مراحل بازاریابی
• شاخص های سازمانی
• ایده های بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی
• سنجش افکار
• بسته بندی کالا و بازاریابی
اصول مشتری مداری
• جایگاه مشتری مداری در سازمان
• عوامل موثر در رضایت مشتری
• انگیزه و روانشناسی مشتریان
ارتباطات بازاریابی
• روشهای ارتباط موثر با مشتریان
• رازهای موفقیت فروشنده
• مذاکرات تجاری
تبلیغات و روابط عمومی کارآمد
• روابط عمومی اثربخش
• روش های تبلیغات
• آمیخته بازاریابی
• امور فرهنگی و نمایشگاه ها
بازاریابی الکترونیکی
• اصول بازاریابی الکترونیکی
• طراحی بازاریابی الکترونیکی
• هفتاد نکته بازاریابی الکترونیکی
تبلیغات با استفاده از روش ارتباط مستقیم که امروز به شکلی بسیار وسیع و مداوم توسط شرکت ها و تولیدکننده های جهانی مورد استفاده قرار می گیرد, به عنوان راه حلی کوتاه، مستقیم و بسیار تاثیر گذار شناخته شده است. این فرآیندها را عموماً با نام کلی سمپلینگ می شناسند.
مزایای سمپلینگ :
-
فرهنگ سازی استفاده درست از محصول
-
بومی شدن ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده
-
عدم نیاز به هزینه اولیه از طرف مصرف کننده جهت تست محصول یا تجربه کاربری آن
-
معرفی محصول در مطلوب ترین حالت (برقراری ارتباط بین 2 انسان)
-
عدم وجود فاصله زمانی از معرفی تا استفاده
-
تاثیر آنی و قوی جهت خرید کالا
-
امکان پاسخگویی سریع و بلافاصله به سوالات اولیه مصرف کننده
-
آفرینش اولین و پایدارترین تاثیر در ذهن مصرف کننده
-
امکان کنترل و چک بازخورد و اطلاعات داده شده به مصرف کننده بصورت مستقیم توسط سمپلر آموزش دیده
-
امکان اصلاح شیوه استفاده نادرست محصول و بازگرداندن مشتریان از دست رفته
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com www.saleschool.persianblog.ir www.marketingmanagement.mihanblog.com
ادامه مطلب |
|
|
|
|
|
بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات بسته آموزشی IMC ارتباطات بازاریابی یکپاچه بسته آموزشی کمپین تبلیغات بسته آموزشی تبلیغات خلاق بازاریابی خلاق تکنیک های تبلیغات استراتژی های تبلیغات و .... فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان هزاران مطلب اسلاید و متن در مورد تبلیغات ارتباطات بازاریابی تبلیغات نمونه تبلیغات تیزر نمونه کمپین تبلیغات اسلاید های آموزشی صدها مقاله و متن مفید و کاربردی نمونه کارگاه آموزشی اجرایی تبلیغات خلاق عکس های تبلیغات خلاق مطالب آموزشی مدیریت تبلیغات مطالب آموزشی مهندسی تبلیغات
بسته آموزش مدیریت خلاقیت مهندسی خلاقیت تریز مدیریت خلاقیت تکنیکهای خلاقیت اصول و فنون تبلیغات ایده یابی حل مساله تلفن 09372991608 09122991608 فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان صدها مقاله اسلاید آموزشی تکنیک های خلاقیت فنون خلاقیت کارگاه آموزشی تریز صدها مطلب آموزشی در مورد خلاقیت مدیریت خلاقیت و مهندسی خلاقیت ایده یابی و ....
بسته آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری بسته آموزشی CRM بسته آموزشی مشتری مداری روانشناسی ارتباط با مشتری مهندسی ذهن مهارت های ارتباطات ان ال پی بسته آموزشی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات 09372991608 فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان صدها اسلاید مقاله و متن آموزشی فیلم های و سمینار های آموزشی در مورد روانشناسی ارتباط با مشتر ی مشتری مداری ارتباطات مشتری فنون و تکنیکهای مشتری مداری فنون وتکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری مشتری سنجی رضایت مشتری مشتری مداری 09372991608
بسته آموزشی بازاریابی بیمه بسته آموزشی مهارت های بازاریابی بیمه فروش بیمه بازارسازی بیمه مدیریت بیمه مدیریت دفاتر نمایندگی بیمه بسته آموزشی مهندسی بیمه 2 دی وی دی قیمت 50000تومان تلفن 09372991608 khoooyehali@yahoo.com فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان ده ها ساعت مطلب صوتی وتصویری در مورد بازاریابی بیمه فروش بیمه نمایندگی بیمه و ...هزاران صفحه مقاله و متن آموزشی در مورد بازاریابی بیمه و ... www.marketingschool.blogfa.com .09372991608
بسته آموزشی MBA بسته آموزشی مدیریت زمان مدیریت اجرایی مدیریت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان هزاران مقاله فیلم کتاب اسلاید سخنرانی سمینار متن کارگاه آموزشی و اجرایی در مورد مدیریت عمومی مهندسی مدیریت مدیریت زمان مدیریت هزینه مدیریت منابع انسانی مدیریت اداری مدیریت بازارگانی مدیریت تجارت مدیریت کسب و کار کارآفرینی و ...
بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی مدیریت بازاریابی بسته آموزشی تکنیک ها وتاکتیک های بازاریابی استراتژی های بازاریابی 2 دی وی دی قیمت 50000تومان 09372991608 khooyehali@yahoo.com فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان صدها مقاله اسلاید تصویر متن فیلم و ... در مورد مدیریت بازاریابی مدیریت کانال های توزیع قیمت گذاری ترفیع تبلیغات پروموشن مدیریت بازاریابی مدیریت بازرگانی تکنیک های بازاریابی و.... www.marketingschool.blogfa.com 09372991608
بسته آموزشی مدیریت و مهندسی فروش فروشنده حرفه ای ویزیتور حرفه ای بسته آموزشی برنامه ریزی فروش بسته آموزشی مدیریت منطقه ویزیت بسته آموزشی هدف گذاری فروش بسته آموزی فروش مویرگی بسته آموزشی تکنیک های فروش حرفه ای بسته آموزشی چاشنی های فروش و... فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 50000تومان khooyehali@yahoo.com.09372991608
ادامه مطلب |
|
|
|
|
|
اساسنامه انجمن مهندسی فروش و بازاریابی ایران
ادامه مطلب |
|
|
|
بیماری های بازاریابی و فروش
ادامه مطلب |
|
|
|
|
در هفته هایی که گذشت کارگاه بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین آموزش بازاریابی بیمه کارآفرین یک سمینار کاربردی بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین در اردبیل داشتیم نمایندگی های بیمه کارآفرین از افراد بسیار توانمند پرانگیزه و علاقمند هستند که در این سمینار مطالب بسیار ارزشمند و کاربردی ارایه شد و مورد استقبال تک تک آنها قرار گرفت و درخواست ادامه این دوره ها همچنان از طریق ای میل و تماس ادامه دارد و قرار شد در سال آتی نیز دو کارگاه و سمینار کاربردی ویژه بیمه کارآفرین داشته باشیم. دوره فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش تکنیک های فروش در ارومیه در یک کارگاه کاربردی خدمت فروشندگان بسیار خوب و خونگرم شرکت به پخش در ارومیه بودیم در این کارگاه کاربردی و اجرایی همراه با کار تیمی و گروهی به مباحث فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش پرداخته شد با تشکر از مدیران و فروشندگان مرکز ارومیه که با همکاری و مشارکت بسیار خوب کارگاه را همراهی نموده وباز خوردهای بسیار خوبی داشتیم کلاس و کارگاه آموزشی تکنیک های مسیر بندی و تور ویزیت در شرکت پیرامید توزیع کننده محصولات مانی کلاس و کارگاه های مستمر آموزشی با کلیه پرسنل شرکت مخابرات استان تهران در شعبات و مراکز مختلف تهران با موضوع روانشناسی ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری کارگاه آموزشی مشتری مداری برای کلیه پرسنل شرکت استان مخابرات تهران کارگاه آموزشی روانشناسی ارتباط با مشتری با پرسنل شرکت استان مخابرات تهران
|
|
|
استراتژی اقیانوس آبی استراتژی اقیانوس آبی ادامه مطلب اقیانوس آبیاستراتژی اقیانوس آبی (بخش سوم : اجرای استراتژي اقيانوس آبي (فصل نهم: دوامپذيري و تجديد استراتژي اقيانوس آبي)) ادامه مطلب |
|
|
دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کاردوره های آموزشی کسب و کاردوره های آموزشی کسب و کار ادامه مطلب دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کاردوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار ادامه مطلب کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیتکارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت ادامه مطلب دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداریدوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری ادامه مطلب |
|
|
|
|
|
|

















دست نوشته ها و دل نوشته های



