·        تالیف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش، ارتباطات و تبلیغات( سبک های تبلیغات و بازاریابی، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، مدیریت استراتژیک تبلیغات، تبلیغات تریزی راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش، بازاریابی املاک و مستغلات، راز تجارت)

·        مجری دوره های آموزشی مرتبط با  خلاقیت، روابط عمومی، روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات

·        مجری و مهمان برخی از برنامه های صدا و سیما در بخش تجارت،خلاقیت، بازاریابی، ارتباطات و فروش

o       مشاوره، تحقیق، تدریس، تالیف و اجرای کلیه امور روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش، تبلیغات مدیریت استراتژیک،برنامه ریزی استراتژیک،استراتژی های بازاریابی، استراتژی فروش، روابط عمومی، ارتباطات، ارتباطات بازاریابی،تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی، مهندسی تبلیغات،خلاقیت و تکنیک های خلاقیت، استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات،مشاور  مدرس و مجری بازاریابی،مهندسی بازار، تحقیقات بازار، تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی،ارتباطات فروش، مهندسی فروش، تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش،تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی، اصول و فنون مذاکره،تاکتیک های ارتباطات موثر

o       عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR

o       عضو 1to1media

o       عضو WARC

o       همکار افتخاري انجمن بازاريابي و انجمن تحقيقات بازار ايران

o       عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

o       مدرس دوره هاي مختلف خلاقيت، تريز، بازاريابي ، فروش، تبليغات، روانشناسي، ارتباطات و ....

o       عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

o       مبدع و مخترع شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي و تبليغات و فروش

o       ثبت دو اختراع

o       توليد و اجراي نرم افزار آموزشي و اجرايي راز تجارت و بازاريابي خلاق

o       ارایه خدمات مشاوره آموزش تحقیق و اجرای امور  بازاريابي، روابط عمومی، فروش، خلاقیت، روانشناسی و تبليغات به شركت هاي معتبر ايراني و خارجي

 

دوره هایی که توسط متخصصین شرکت خویه فکر آذین ارایه می شود.

نام دوره آموزشی

دوره های زیرمجموعه

کارگاه عملی

متد آموزش

ارتباطات

فنون ارتباطات موثر

 

 

مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات

 

 

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

 

 

روابط عمومي و برنامه هاي ارتباطي  خلاق با مشتريان

 

 

روابط عمومی خلاق و فعال

 

 

تکنیک های روابط عمومی

 

 

ارتباطات بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات

 

 

 تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات

 

 

موفقیت درارتباطات

 

 

سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل

 

 

مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه

 

 

زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش

 

 

تکنیک های ارتباطات خلاق

 

 

بازاریابی

مهندسی بازار

 

 

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

 

 

روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته

 

 

شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی

 

 

انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

 

 

تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی

 

 

سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن

 

 

بازاریابی املاک و مستغلات

 

 

تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

 

 

اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش

 

 

 مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

 

 

تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری

 

 

مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت

 

 

تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM

 

 

روانشناسی بازاریابی تلفنی

 

 

تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی

 

 

روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک ها و روشهای ویزیتوری

 

 

شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...)

 

 

بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها

 

 

بازاریابی اینترنتی

 

 

مهندسی ذهن مشتری

 

 

فروش

مهندسی فروش

 

 

تکنیکهای فروش حرفه ای

 

 

فروش خلاق

 

 

طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه

 

 

مدیریت فروش بین الملل

 

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

 

 

تبلیغات

تبلیغات خلاق

 

 

مهندسی تبلیغات

 

 

تكنيكها و تاكتيك هاي تبليغات خلاق

 

 

سبک ها و مکتب های تبلیغات

 

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

 

 

تبلیغات پست مدرن

 

 

بسته بندی و تکنیک های بسته بندی

 

 

مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

 

 

تکنیک های تبلیغات خلاق

 

 

مدیریت استراتژیک تبلیغات

 

 

مدیریت تبلیغات

 

 

خلاقیت

تکنیک های حل خلاق مسائل

 

 

مدیریت خلاقیت و نو آوری

 

 

روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

مديريت محصولات و خدمات خلاقانه

 

 

قيمت گذاري خلاق

 

 

مشتری‌مداری خلاق

 

 

فنون خلاقانه جذب مشتري

 

 

بازاريابي تريزي و اصول تريز در بازاريابي

 

 

 روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید

 

 

كانال هاي توزيع خلاقانه

 

 

دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

 

 

کارگاه های خلاقیت

 

 

خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات

 

 

تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات خلاق

 

 

 

روانشناسی

روانشناسی مشتری

 

 

روانشناسی فروش

 

 

روانشناسی کالا و خدمات

 

 

رفتار مصرف کننده

 

 

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

 

 

بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی

 

 

اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش

 

 

خویه فکر آذین= متمایز در شیوه آموزش

•         آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

•         اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

•         آیا تدریس فقط تدریس است؟

•         آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

•         بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

انواع روش هاي آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی

•         متد چند وجهی

•         الگوي تدريس / الگوي عمومي تدريس

•         روش دیداری

•         روش نمايشي ( نمايش علمي ) / روش آزمايشي (آزمايشگاهي)

•         روش بحث گروهي

•         روش ترکیبی

•         روش تحلیلی

•         روش ترکیبی تحلیلی

•         الگوي حل مسأله (problem-solving model)

•         الگوي پيش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

•         روشهاي آموزش انفرادي

•         آموزش به وسيله نرم افزار شبیه سازی شده

•         شیوه تحقیقی تفسیری

•         روش سخنراني

مراحل اجرای سیستم آموزش خویه فکر آذین در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

1-    مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

تماس با ما: فهیمه احمدی و مرضیه خویه

09191107551- 09123998027