اولین بار در صنعت تبلیغات
برای اولین بار در صنعت تبلیغات سبکها مکتبها و تئوری های تبلیغات تدوین و آماده شد این کتاب در حال ترجمه به زبان های دیگر می باشد
این کتاب توسط دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه و توسط انتشارات رسا به بازار عرضه شده است
باعث افتخار است که این اثر گرانبها توسط اساتید تبلیغات ایرانی دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه آماده شده است
آقای علی خویه که از کودکی به امور هنری فرهنگی و ادبی مشغول بوده اند با تحصیل در رشته بازرگانی و بازاریابی و تجربیات اجرایی در امر تبلیغات و جمع آوری مطالعات و تجربیات مختلف خود در زمینه های زبانشناسی ادبیات روانشناسی سینما و فلسفه توانستند برای تمامی آثار تبلیغاتی سبک ها و مکتبهای طبقه بندی شده ای را دسته بندی کنند.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ ساعت توسط مشاور مدیریت، مدرس بازاریابی، مشاور فروش
|