IMCسمینار آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه 
integrated marketing comunication
  IMC
مباحث:
 
بازشناسی و بازآفرینی  آمیخته بازاریابی در دوران مدرن
مفهوم کاربردی ارتباطات بازاریابی در بازار ایران
واکاوی فرآیند  ارتباطات بازاریابی یکپارچه
معاینه فنی کانال های ارتباطی برای بهبود اثربخشی ارتباطات در پیشبرد فروش و بازاریابی
بررسی برخی از تکنیک های تبلیغات، روابط عمومی  بازاریابی مستقیم  و چاشنی های فروش و بازاریابی در پیشبرد فروش
مهارت های اجرایی بخش های تبلیغات روابط عمومی بازاریابی مستقیم و برنامه های پیشبرد فروش در بازاریابی امروز
مهندسی ارتباطات یکپارچه در بازاریابی
آسیب شناسی ارتباطات بازاریابی یک مورد مطالعاتی
کارگاه کاربردی و اجرایی تهیه یک کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی  با حضور حضار گرامی

 محل برگزاری سمینار: سالن اجتماعات وزارت ارشاد قم
مدرس و سخنران
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 6 اثر تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی و تبلیغات
عضو انجمن های ملی و بین المللی
مشاوره و همکاری با  شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی مانند سونی نوکیا برج تهران تولی پرس  کن وود مهنام سایپا جهان الکترونیک ال جی و ...
مهمان و کارشناس برنامه های اقصادی صدا و سیما
با چندین سال تجربه اجرایی در سمت ها و امور تخصصی