IMC brand
با سلام
به تازگی برنامه تحقیقات بازار Marekt researchو برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMCیک برند لوزام خانگی و لوزام آشپزخانه را با تیم و همکاران خود به دست گرفتیم در حال حاضر در حال بررسی رفتار مصرف کننده Consumer behaviorآن با توجه به مدلهای بازاریابی هستیم تا به امور دیگرآن را به مراحل تحقیق واجرا بگذاریم.......
انتظار داریم که با انجام این کمپین فروش و سهم بازار این محصول رشد خوبی داشته باشد.
+ نوشته شده در شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ ساعت توسط مشاور مدیریت، مدرس بازاریابی، مشاور فروش
|