دوره های آموزشی بازاریابی فروش ارتباطات سمینار و سخنرانی خویه
به نام خدا
دومین سمینار بزرگ مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان
در بندر عباس
با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
مدرس استاد خویه
برخی از سرفصل های سمینار
انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های برخورد با مشتریان
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش خدمات بيشتري به يک مشتري
معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي بيمه
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
روشهای رضایت سنجی مشتریان
آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کانالهاي ارتباط بیشتر با مشتريان در بازاريابي خدمات بانک و بيمه
کارگاه کارگروهی
بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت
نمایش فیلم
سخنران
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات
عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما
عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی
بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی
سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش
و....
به نام خدا
اولین سمینار بزرگ مهارت های حرفه ای اسپانسر شیپ و اسپانسر گیری
اصول فنون مهارت ها و مدیریت اسپاسرشیپ و جذب حامیان مالی جهت ارایه خدمات بیشتر به مخاطبان
با حضور مدیران برجسته مناطق مختلف شهرداری و معاونت ها و کارشناسان ارایه خدمات فرهنگی وهنری
مدرس استاد خویه
برخی از سرفصل های سمینار
انواع اسپانسرینگ و حامی مالی
اهداف ضرورت ها و انتظارات از اسپانسرشیپ
آیا اسپانسرگیری فقط جذب حامی مالی است؟
مفهوم واقعی اسپانسرگیری واسپانسرشیپ
مديريت اسپانسرگیری
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسر گرايي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرشناسي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسر يابي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرسازي
ساير ابعاد گوناگون اسپانسرگیری
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرگردي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرسنجي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرداري
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرگرمي
شیوه ها تکنیکها و راهکارهای اساسی اسپانسرگرداني
تفاوت نگرشهای بازاریابی ، فروش و اسپانسرگیری
فرایند اسپانسرگیری
فرايندهاي مديريت ارتباط با اسپانسرها
درک اسپانسرها (understand)
جمعآوري و يکپارچهسازي اسپانسر ها
تحليل اطلاعات اسپانسرها
بخشبندي اسپانسرها
برگشت اسپانسرها سودآور (Retain)
خدمات اسپانسرها
برنامههاي ايجاد وفاداري اسپانسرها
رضايت اسپانسرها
جذب اسپانسرها سودآور (Gain)
دام های اسپانسرشیپ
کارگاه کارگروهی
بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی فرایند اسپانسر گیری
نمایش فیلم
سخنران و ارایه کننده:
استاد علی خویه09122991608
مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات
عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی ص
دا و سیما
عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی
بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی
سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش
و....
سولات بازاریابی خدمات service marketing
نام ونام خانوادگی دانشجو : آزمون درس
استاد درس :
وقت آزمون : تاریخ :
بازاریابی خدمات را تعریف کرده و اهداف اصلی بازاریابی خدمات و تفاوت آن با بازاریابی محصول را تشریح کنید؟ با ذکر مثال و نمونه.
مفهوم آمیخته بازاریابی خدمات را تشریح کرده در مورد یکی از آنها توضیح دهید؟ با ذکر مثال و نمونه
ویژگی های خدمات را با ذکر مثال های کاربردی توضیح دهید.
مفهوم بخش بندی بازار، مهمترین شاخصهای آن وهدف از اجرای آن را با ذکر یک مثال توضیح دهید.
عوامل موثر در فعالیت های بنگاه ها خدماتی را با ذکر نمونه ها و مثالهایی توضیح دهید.
مفهوم بازار در بازاریای خدمات را تشریح کنید.
وظایف و فرایندهای امور بازاریابی یک واحد یا بنگاه اقتصادی خدماتی که در تماس با آن بوده اید را تشریح نمایید.
برای جذب مشتریان بیشتر و وفادارسازی مشتریان در یک بنگاه خدماتی چه پینشهاداتی می دهید.
برای پیگیری خدمت انجام شده در یک مرکز خدماتی چه راهکارهایی را پیشنهاد می دهید.
برای هدف گذاری بازار یک دفتر خدماتی مسافرتی چه پیشنهاداتی ارایه می دهید؟ این دفتر خدماتی برای رضایت مشتریان خود چه راهکارهایی می تواند در پیش گیرد؟
ابزارهای بازاریابی یک هتل 3 ستاره در یک خیابان پر رفت و آمد در مشهد که در فاصله زیادی از حرم مطهر قرار دارد چه چیزهایی می تواند باشد پیشنهادات و نظرات خود را برای پیشبرد فروش خدمات این هتل ارایه نمایید؟
چه نکاتی را در مورد تبلیغات خدمات باید مورد توجه قرار داد با مثال توضیح دهید.
خدمات پس از فروش را تشریح نموده و توضیح دهید در سازمان های خدماتی این عملیات به چه صورت انجام می گیرد؟
فرایند قیمت گذاری در شرکت های خدماتی را توضیح دهید.
اهمیت و ضرورت تحقیقات بازاریابی در بنگاه های خدماتی را توضیح داده و فرایند تحقیقات بازاریابی در موسسات خدماتی را با بیان یک مثال توضیح دهید.
|
تاثیر دکوراسیون مناسب محل کار در افزایش کارایی |
دلایل بسیار زیادی وجود دارند تا شما را قانع كنند كه محل كار خود را مرتب نگه دارید.با نكتههای جالبی در مورد سازماندهی با محیط كار فعلی خود آشنا شوید: به نظر میرسد كه یكی از خصوصیات افراد پرمشغله، برخورداری از دفترهای كار آشفته و شلوغ است. وقتی كه محیط كار شما كثیف شود و اسناد و مدارك درهمریخته شود، كارهای شما عقب میافتد و نظم و انضباط اولیه را از دست خواهید داد. دلایل بسیار زیادی وجود دارند تا شما را قانع كنند كه محل كار خود را مرتب نگه دارید. البته این امر تنها موجب دسترسی آسان شما به وسایل مورد نیازتان نمیشود، بلكه فواید بیشمار دیگری را نیز دربر دارد. تحقیقات نشان میدهد كه محیط كار نامرتب و بینظم بر روی عملكرد ذهنی افراد تاثیر منفی میگذارند. در چنین شرایطی شما مجبور میشوید تا بیشتر از حد لازم از تواناییهای خود استفاده كنید، تا به واسطه آن بتوانید لیاقت و شایستگی خود را به دیگران اثبات نمایید. متاسفانه در نظر بسیاری از افراد، سازمان یافتگی دفتر كار ارزش زیادی ندارد. به راحتی میتوانید در اطراف خود افرادی را نام ببرید كه تصور میكنند كنترل همه چیز را به عهده دارند اما در واقع انسانهای نامرتب و بینظمی هستند. البته در این میان استثناهایی هم به چشم میخورند. به طور مثال برخی از افراد هستند كه شلختگی آنها با چشمان غیر مسلح نیز به وضوح آشكار میباشد، اما این دسته از افراد سیستم چیدمان شخصی خود را دنباله روی میكنند. ● از سیستمی پیروی كنید كه برای شما مفید باشد آیا شما فردی هستید كه توانایی به خاطر سپردن تاریخها را داراست؟ البته به خاطر سپردن روز دقیق مهم نیست، فقط حدود آن مورد نظر است؛ یا اینكه فردی هستید كه بیشتر ترجیح میدهد بر طبق دستهبندی موارد مختلف كار خود را پیش ببرد؟ برای آن دسته از افرادی كه به دستهبندی فكر میكنند، یك زونكن، پوشه و یا كلاسور، چاره كار است. با اتكا به این روش، این افراد به راحتی و تنها با یك نگاه سطحی به فهرست مطالب میتوانند موضوع مورد نظر خود را پیدا كنند. عده دیگری از افراد نیز هستند كه بر طبق اطلاعات زمانی سوژهها را به خاطر میآورند. این دسته از افراد دستهبندیهای ردیفی كه به ترتیب از «الف» شروع شده باشد و به «ی» ختم گردد را ترجیح میدهند. موفقیت این افراد، زمانی تضمین میشود كه بتوانند موضوعات خود را با پیروی از زمان دستهبندی كنند. آنها وقایع را بر اساس زمان و یا تاریخ وقوع آنها به خاطر میآورند و معمولاً در دستهبندی تحمل بیشتری نسبت به گروه اول از خود نشان میدهند. دلیل این امر كاملا ساده و قابل فهم میباشد: زمانیكه پروندههای كاری بر روی میز شما چیده میشوند، قدیمیترها در جایگاه پایینتری قرار میگیرند. سعی نكنید خودتان را مجبور به پیروی كردن از روشی كنید كه ذهنتان با آن همخوانی ندارد. به جای این كار، شایسته است كه از سیستم سازماندهی طبیعی و ذهنی خود كمك بگیرید و در محیط كار همان سیستم را به كار گیرید. ● تمیز كردن محل كار در فواصل زمانی روزانه، برای خود وقتی را در نظر بگیرید و در آن به تمیز كردن محیط اطراف خود بپردازید. اگر احساس میكردید چیزهایی به چشمتان میخورند كه اصلاً ارزش نگه داشتن را ندارند، میتوانید آنها را در بایگانی بر طبق سیستم دستهبندی خود فایلبندی نمایید. اگر قسمتهای كوچكی از این كار را به صورت روزانه انجام دهید و در طی هر روز تنها چند دقیقه از وقت خود را به این كار اختصاص دهید، به این نتیجه میرسید كه در فضایی آكنده از نظم كار میكنید و همچنین میتوانید در آینده در وقت خود تا اندازه بسیار زیادی صرفهجویی كنید. ● صبح یا بعد از ظهر این كار را انجام دهید هر چند وقت یك بار دفتر كار شما نیاز به یك نظافت كلی پیدا میكند. شاید وسایل شما آنقدر بیش از اندازه روی هم انباشته شده باشند و یا آنقدر پروندههای دستهبندی نشده داشته باشید كه برای مرتب كردن همه آنها نیاز به زیرمجموعهسازی هم پیدا كنید. هر كاری كه انجام میدهید، فقط باید مطمئن باشید كه به اندازه كافی بر روی آن وقت میگذارید. باید به این كار مانند سایر وظایف شغلی خود نگاه كنید. سعی كنید حداقل هر دو ماه یك بار یك بعد از ظهر و یا صبح را به طور كامل به انجام این كار اختصاص دهید؛ این مطلب، امری نیست كه بیحوصله و سرسری بخواهید آن را از سر خود باز كنید. با این وجود باز هم در مرتب كردنهای روزانه نیز باید سعی كنید تا فایلهای مختلف را مجدداً چك كنید تا ببینید چیزی از قلم نیفتاده باشد و همه چیز در سر جای خود قرار گرفته باشد. موارد ضروری را در پوشه مخصوص به خود ذخیره كنید مواردی كه زمان تحویل آنها نزدیك میشود را باید در یك بخش جداگانه ذخیره كنید. آنها را در جایی بگذارید كه در دسترستان باشند. همیشه فضایی را برای موارد ضروری كه ممكن است در آینده به آنها نیاز پیدا كنید، نیز در نظر بگیرید. این موارد باید از سایر مدارك جدا شوند و بر اساس «اولویت تحویل» دستهبندی شوند. ● در صورت امكان از كپیهای الكترونیكی استفاده كنید درصد زیادی از درهم ریختگی روی میز شما به دلیل تعدد میزان كاغذها و پوشههای متنوع ایجاد میشود. هرگاه كه برایتان مقدور بود، از مردم بخواهید تا مدارك خود را برای شما از طریق پست الكترونیكی ارسال كنند. سپس آنها را نامگذاری كرده و در فولدرهای جداگانه دستهبندی كنید. موتورهای جستوجوی اینترنتی از جمله google میتوانند در این زمینه امكانات بینظیری را در اختیار شما قرار دهند اما به هر حال شما باید نسخه تمام پروندههای خود را بر روی دیسك سخت كامپیوتر داشته باشید. اگر تنها به سیستمهای طبقهبندی اینترنتی اتكا كنید، كار پرریسكی را انجام دادهاید، بنابراین بهتر است كمی وقت بگذارید و فایلهای خود را بر روی رایانه شخصی سازماندهی كنید. اگر به اندازه كافی وقت در اختیار دارید، سعی كنید برخی از پروندههای خود را اسكن كرده و در كامپیوتر نگهداری كنید. شاید این كار برای برخی از افراد دیوانهكننده باشد اما باید توجه كنید كه این امر یكی از گامهای ضروری به منظور رعایت نظم و ترتیب است. ● از یك تقویم رومیزی استفاده كنید ممكن است برخی از افراد از خود سوال كنند، در جایی كه میتوانند از تقویمهای داخل رایانه شخصی خود استفاده كنند، چرا خود را به زحمت بیندازند و از تقویم رومیزی استفاده كنند؟ پاسخ سوال آنها این است كه تقویم رومیزی درست در مقابل چشمانتان قرار دارد. سعی كنید زمان دریافت هر پرونده و همچنین تاریخ تحویل آنرا بر روی تقویم خود یادداشت كنید. همچنان كه به مرور زمان میزان پروندههای ضروری روی میز شما زیاد میشود، به راحتی میتوانید به تقویم مراجعه كرده و با خیال راحت كلیه امور را انجام دهید. اگر زمان تحویل و كاری كه باید انجام دهید، همواره در مقابل چشمانتان قرار گیرد، امكان فراموشی به صفر میرسد. ● بیشترین سود را از محیط كار خود ببرید از سیستمی استفاده كنید كه مناسب شغل و خصوصیات فردیتان باشد و سعی كنید همیشه آن را به مرحله اجرا نزدیك سازید. هر فردی به خوبی میداند كه كدام روش در مورد او از بازده بالاتری برخوردار است. یك محیط كاری ساده و در عین حال سازمانیافته، میتواند به راحتی شما را به سمت تحقق اهدافتان رهنمون سازد و خلاقیت و لیاقت شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. فقط مشكل دنبالكردن یك چنین نظام هدفمند و منظمی است |
دلایل بسیار زیادی وجود دارند تا شما را قانع كنند كه محل كار خود را مرتب نگه دارید.با نكتههای جالبی در مورد سازماندهی با محیط كار فعلی خود آشنا شوید:
دست نوشته ها و دل نوشته های



