کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش به چاپ رسید
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی
1- بررسی شرایط بازار
2- تحقیقات بازاریابی
3- تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
4- بررسی مشتریان
5- بررسی رقبا
6- بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان
7- گزارش تحلیلی بازار
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
1- تعیین منابع مورد نیاز
2- تعیین ساختار
3- تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی
4- دکوراسیون ویترین و تابلوها
5- تجهیزات انبارداری
6- تجهیزات لجستیک
7- مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی
فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها
توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608
1- پیش فعالیت های ستادی و صفی
2- تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری
3- تدوین آیین نامه های فروش
4- اجزای آیین نامه فروش
5- آیین نامه های انضباطی و سازمانی
6- استخدام نیروهای مورد نیاز
7- آیین نامه پورسانت
8- آیین نامه هدف گذاری
9- مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور
10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف
11-آموزش نیروها
12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت
13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد
14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی
15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت
18-تهیه ملزومات ویزیتورها
19-تهیه امکانات حسابداری و مالی
20-آماده کردن انبار و امکانات انبار
21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش
22-تهیه حواله های مختلف
فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع www.khooyeh.com
1- تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری
2- بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت
3- گردآوری اطلاعا مشتریان
4- کنترل اعتبار مشتری
5- رسیدگی به مرجوعیان
6- شیوه های تسویه حساب
7- سیستم رضایت سنجی مشتریان
8- شاخص های وفادارسازی مشتریان
9- مهندسی فروش در شرکت های پخش
10-ارایه گزارشات فروش
11-تهیه گزارشات فروش
12-گزارشات ارزیابی
13-گزارشات مقایسه ای
14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش
15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی
16-سیستم کدگذاری مشتریان
17-بهینه سازی فروش ویرگی
18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی
19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای
20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...
متقاضياني كه امسال در كنكور دكتري مديريت گرايش بازاريابي شركت كردن اهميت كتاب بازاريابي سه يا marketing 3.0 مربوط به فيليپ كاتلر رو بيشتر از هر كسي متوجه شدن. اين كتاب به زعم خيلي از اساتيد به يك كتاب منبع در سالهاي آتي تبديل خواهد شد. لازم به ذکر است که این کتاب توسط دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ترجمه شده است.

عنوان کتاب بسیارکوتاه و گزیده است:"marketing 3.0". در فارسی شاید بتوان آن را "بازاریابی 3.0" ترجمه کرد. عنوان بالاتری که بر روی کتاب درج شده تاحدودی گویا و معرف کتاب خواهد بود. و آن این است: از محصول به مشتری و (ازمشتری) به روح و روان آدمی. کاتلر، رویکرد مبتنی بر محصول را بازاریابی 1.0، رویکرد مبتنی بر مشتری را بازاریابی 2.0 و رویکرد مبتنی بر توجه به روح و روان آدمی را به بازاریابی 3.0 نامگذاری کرده است. این به نوعی سیر تاریخی را نشان میدهدکه در آغاز، بازاریابها همواره بر محصول و ویژگیهای آن تأکید داشتند، و به مرور دریافتند که محور اصلی نه محصول بلکه، مشتری است. تأمین نیازهای مشتری رویکرد تازهای بود که بازاریابان در پرتو آن توانستند فرصتهای بیشتری را برای فعالیت خود رقم بزنند. اینک این چرخه و معادله نیز تغییر یافته است. نمیتوان تنها برای تأمین نیازهای مشتری گام برداشت بلکه، باید به فراتر از شخص مشتری و نیازهای وی اندیشید و آن تأمین و ارضای نیازهای والایی است که در روح و روان آدمی (و نه مشتری) قرار دارد. فیلیپ کاتلر با تحریر چنین کتابی، از دانش روانشناسی خود بیشترين بهره را برده است. کاتلر پس از دریافت مدارج عالی در ریاضیات، اقتصاد، مدیریت، و روانشناسی و بهرهمندی و آمیزهی این علوم توانست از بازاریابی ترسیمی تازه پدیدآورد، ترسیمی که به او لقب "پدر بازاریابی نوین" اعطا کرد. ظاهراً کاتلر با کتاب (بازاریابی 3.0) میکوشد به انگیزههای والای بشری و نیازهای عمیق آدمی به مشارکت، جامعهگرایی،خلاقیت و آرمانگرایی بیشتر بها دهد. به بازاریابها و مؤسسات و سازمانها نوید میدهد که گزارهی جدید در راه است و آن، توجه به روح و روان آدمی در سطح جهانی است.
دانلود رایگان خلاصه کتاب تئوری سازمان استیفن رابینز
منبع: سایت مدیر
دانلود پاورپوينت برخي منابع مهم مديريتي خصوصاً آزمون دكتري مديريت
(اسلايدها بسيار مفصل بوده و طراحي زيبايي دارند)
تئوریهای مدیریت پیشرفته
مدیریت منابع انسانی پیشرفته
رفتار سازمانی پیشرفته
مدیریت استراتژیک پیشرفته
خلاصه کتاب های مدیریتی
كتاب مدیریت دولتی نوین - آون هیوز
(ترجمه سید مهدی الوانی-غلامرضا معمارزاده)


دانلود ترجمه فارسي كتاب مديريت استراتژيك فرد آر ديويد
بطور خلاصه در ۵۲ صفحه
کتاب "مدیریت استراتژیک"، اثر فرد آر. دیوید که توسط آقایان دکتر سید محمد اعرابی و دکتر علی پارسائیان ترجمه شده؛ به عنوان یکی از بهترین کتاب های درسی در زمینه مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گرفته است.
دانلود کتاب لاتين استراتژيهايي براي كسب وكار الكترونيكي
strategies for e business

مشتريان خود را زجر دهيد، آنها عاشق اين كار هستند!
- Torment Your Customers (They'll Love It) -
By Stephan Brown
ترجمه: دكتر ميراحمد اميرشاهي
مصرفكنندگان از اينكه ديگران درصدد ارضاء اميال آنها هستند، خسته شدهاند. آنها آرزو دارند، درست مثل روزگاران قديم، بازاريابها سر به سر آنها گذارده و آنها را در حسرت يك فراورده نگهداشته و زجر دهند.
چكيده: در طول دهه اخير، توصيه پيشروان بازاريابي، توجه به بازاريابي، توجه به مشتري، تمركز بر مشتري و حتي لرزيدن به خاطر شدت احساس مسئوليت نسبت به شعار «مشتريمحوري» بوده است. ليكن پروفسور براون معتقد است كه اين تب همهگير بيش از حد گسترش يافته است. او در اين مقاله نظراتش را در مورد «بازاريابي رجعت» ارائه ميكند. دوراني بود كه در آن رمز موفقيت بازاريابها، به جاي ارضاء نياز مشتريان در زجر دادن آنها بود. براون، با استفاده از مثالهاي زنده نشان ميدهد كه اخيرا فعاليتهاي بازاريابي زيادي روي مصرفكنندگان صورت گرفته كه همگي متكي بر مشتري مداري نبودهاند. اين فعاليتها به جاي مشتريسالاري، بر پايه پنج اصل بازاريابي رجعت استوار گرديدهاند.
- استفن براون، استاد تحقيقات بازاريابي دانشگاه اولستر ايرلند شمالي و استاد مدعو بازاريابي در مدرسه مديريت كلوگ Kellogg School of Management وابسته به دانشگاه نورث وسترن است. وي تاكنون دوازده جلد كتاب در زمينه بازاريابي به چاپ رسانده است.
/**/
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی
استراتژی های نوین بازاریابی و فروش مدرن
درصنایع دام و طیور
همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت
مخاطبان دوره:
کشاورزان دامداران تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف تولید طیور و ...فروشندگان محصولات کشاورزی، بازاریان، کسبه، مدیران عامل صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی ، معاونت های مختلف، اصناف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی صنایع محصولات کشاورزی ، کارکنان بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور و....
شرکت های سرمایه گذاری در صنایع محصولات کشاورزی شرکت های کارگزاری صنایع محصولات کشاورزی شرکت های تجاری صنایع محصولات کشاورزی
فعالان مالی و اقتصادی کشور صنایع محصولات کشاورزی صندوق های سرمایه گذاری دانشگاههای کشور دانشجویان رشته های مهندسی کشاورزی دامپزشکی و دامداری
هدف از دوره:
آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های و استراتژی های فروش در صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیریت واحد های فروش و بازاریابی در دوران بحران ورکود تکنیک های بازاریابی بین الملل خرید و فروش واردات و صادرات شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی اشنایی با شیوه های بازاریابی....
استاد دوره:
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی و تجاری صداوسیما
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتابهای پرفروش تکنیک های و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مدیریت و مهندسی فروش
مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک تبلیغات
عضو انجمن های ملی و بین امللی بازاریابی و فروش مانند ESOMAR و1to1و WARC و...
10 سال تجربه اجرایی در زمینه های فروش، بازاریابی، مدیریت، خلاقیت، تبلیغات و...
مفتخر به همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی ما
www.khooyeh.com
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت فروش
اصول و تکنیک های نوین فروش بازاریابی و تجارت
آشنایی با انواع استراتژی هایی فروش
تکنیک های فروش و تجارت در دوران بحران
مهندس فروش و مهندسی بازار
مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای فروش
تکنیک های ضد خطا در فروش
10 نقطه كور فروش
10 اشتباه فروش در دوران بحران
مهندسی فروش در چند بازار جهانی
10 تكنيك مهندسي فروش
رفتار خریداران در فروش
رفتار فروشندگان
تکنیک های نوین ارتباطی در فروش مدرن
10 تكنيك فروش
10 تاكتيك فروش
10 استراتژي فروش
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری
10 تكنيك قيمت گذاري
10 تكنيك خلاق جذب مشتريان بیشتر در دوران بحران
دام ها و کابوس های فروشندگان
10 تكنيك تبليغات د ردوران بحران
فنون خلاقانه فروش
انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در فروش
a. فروش تغییر
b. فروش ویروسی
c. فروش شبکه ای
d. فروش چند سطحی
b. فروش سازه ای
c. فروش دگرگونی
d. فروش و بازاریابی ارتباطی
e. فروش و بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. فروش ترکیبی
j. فروش تراوشی
k. فروش جذبی
l. فروش نفوذی
m. فروش و بازاریابی چند بعدی
سبك هاي فروش
بازارسازی
بازارگرمی
رفتار شناسی مشتریان
تکنیک های رفتار شناسی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
فروش روانشناسانه
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی
10 اصل جذب مشتریان بیشتر
10 اصل فروش آسان
تکنیک های مشتری شناسی
روانشناسی فروش و بازاریابی
رفتار شناسی مشتریان
انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها
بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری چیست..........................................................................................
هدف از بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................
برخی از تعاريف و مفاهيم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و .........................
انتظار از بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و محل اداری...........................................................
برخي از مفاهيم مهم بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................
مديريت تقاضا در بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................................
بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................................................................................
روشهای خرید و تهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری در ایران .....................................................................................
جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................................
ابعاد گوناگون بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................
50 نکته مهم صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................
فرآيند مديريت بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................................................
جستجو و انتخاب بازارهاي هدف..........................................................................................
اندازهگيري و پيش بيني تقاضا ...........................................................................................
تقسيمبندي بازار در و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................................................................
هدف گيري در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................
جايگاه يابي در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ................................................................................
تعيين استراتژيهاي بازاريابي..................................................................................................
تحقيقات و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و تحقیقات بازاريابي صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و ..............................................................
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................
رفتار خریداران و مصرف کنندگان صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................
10 نکته مهم در خرید وتهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری برای مدیران شرکت ها وموسسات..............
انواع رفتارهای مصرف کنندگان در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................
ب) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد کشاورزی غذایی و خوراکی متناسب با شرايط خريداران...............................
فرایند تصمیم گیری خرید صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکی..........................................
53 نکته مهم در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..............................................................
قیمت و قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................................................
رويكردهاي عمومي قيمتگذاري در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
استراتژیهای تعديل و مديريت قيمتها .............................................................................
5 نکته مهم بازاریابی مواد کشاورزی غذایی و خوراکیو .........................................
تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................
مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي)..................
تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری
تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................
پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................
تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ها........................................
تکنیک بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................
بازاریابی تلفنی مواد کشاورزی غذایی و خوراکی ..............................................................................
خطاها و دامهاي خريد و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................
برخی از نکات و تکنیک های فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و ..............................................
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
دست نوشته ها و دل نوشته های



