Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه 09122991608 - 09372991608

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

1-    بررسی شرایط بازار

2-    تحقیقات بازاریابی

3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

4-    بررسی مشتریان

5-    بررسی رقبا

6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

7-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

1-    تعیین منابع مورد نیاز

2-    تعیین ساختار

3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

5-    تجهیزات انبارداری

6-    تجهیزات لجستیک

7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608

1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

3-    تدوین آیین نامه های فروش

4-    اجزای آیین نامه فروش

5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

6-    استخدام نیروهای مورد نیاز

7-    آیین نامه پورسانت

8-    آیین نامه هدف گذاری

9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

11-آموزش نیروها

12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

18-تهیه ملزومات ویزیتورها

19-تهیه امکانات حسابداری و مالی

20-آماده کردن انبار و امکانات انبار

21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

22-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.khooyeh.com

1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

3-    گردآوری اطلاعا مشتریان

4-    کنترل اعتبار مشتری

5-    رسیدگی به مرجوعیان

6-    شیوه های تسویه حساب

7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

10-ارایه گزارشات فروش

11-تهیه گزارشات فروش

12-گزارشات ارزیابی

13-گزارشات مقایسه ای

14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

16-سیستم کدگذاری مشتریان

17-بهینه سازی فروش ویرگی

18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...




متقاضياني كه امسال در كنكور دكتري مديريت گرايش بازاريابي شركت كردن اهميت كتاب بازاريابي سه يا marketing 3.0 مربوط به فيليپ كاتلر رو بيشتر از هر كسي متوجه شدن. اين كتاب به زعم خيلي از اساتيد به يك كتاب منبع در سال‌هاي آتي تبديل خواهد شد.  لازم به ذکر است که این کتاب توسط دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ترجمه شده است.

عنوان کتاب بسیارکوتاه و گزیده است:"marketing 3.0". در فارسی شاید بتوان آن را "بازاریابی 3.0" ترجمه کرد. عنوان بالاتری که بر روی کتاب درج شده تاحدودی گویا و معرف کتاب خواهد بود. و آن این است: از محصول به مشتری  و (ازمشتری) به روح و روان آدمی. کاتلر، رویکرد مبتنی بر محصول را بازاریابی 1.0، رویکرد مبتنی بر مشتری را بازاریابی 2.0 و رویکرد مبتنی بر توجه به روح و روان آدمی را به بازاریابی 3.0 نامگذاری کرده است. این به نوعی سیر تاریخی را نشان می‌دهدکه در آغاز، بازاریاب‌ها همواره بر محصول و ویژگی‌های آن تأکید داشتند، و به مرور دریافتند که محور اصلی نه محصول بلکه، مشتری است. تأمین نیازهای مشتری رویکرد تازه‌ای بود که بازاریابان در پرتو آن توانستند فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت خود رقم بزنند. اینک این چرخه و معادله نیز تغییر یافته است. نمی‌توان تنها برای تأمین نیازهای مشتری گام برداشت بلکه، باید به فراتر از شخص مشتری و نیازهای وی اندیشید و آن تأمین و ارضای نیازهای والایی است که در روح و روان آدمی (و نه مشتری) قرار دارد. فیلیپ کاتلر با تحریر چنین کتابی، از دانش روانشناسی خود بیشترين بهره را برده است. کاتلر پس از دریافت مدارج عالی در ریاضیات، اقتصاد، مدیریت، و روانشناسی و بهره‌مندی و آمیزه‌ی این علوم توانست از بازاریابی ترسیمی تازه پدیدآورد، ترسیمی که به او لقب "پدر بازاریابی نوین" اعطا کرد. ظاهراً کاتلر با کتاب (بازاریابی 3.0) می‌کوشد به انگیزه‌های والای بشری و نیازهای عمیق آدمی به مشارکت، جامعه‌گرایی،خلاقیت و آرمان‌گرایی بیشتر بها دهد. به بازاریاب‌ها و مؤسسات و سازمان‌ها نوید می‌دهد که گزاره‌ی جدید در راه است و آن، توجه به روح و روان آدمی در سطح جهانی است.

 
دانلود نسخه ترجمه كتاب بازاريابي ۳ (marketing 3.0)


دانلود رایگان خلاصه کتاب تئوری سازمان استیفن رابینز

منبع: سایت مدیر



دانلود پاورپوينت برخي منابع مهم مديريتي خصوصاً آزمون دكتري مديريت

(اسلايدها بسيار مفصل بوده و طراحي زيبايي دارند)