کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش به چاپ چهارم رسید
علی خویه ، مشاور و مجری سیستم های فروشگاهی مدیریت فروشگاهی چیدمان فروش و مهندسی فروش
مدرس دانشگاه
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش با 13 سال تجربه اجرایی
استقرار سخت افزار نرم افزار و فکر افزار فروش و فروشگاهی و مهندسی فروش
مشاوره مهندسی فروش ارتقا فروش و ارایه راهکارهای بازاریابی فروش و ارتباطات با مشتریان
روانشناسی چیدمان فروش و مدیریت فروش
افزایش مشتریان و بهبود روابط مشتریان
|
آسیب شناسی عارض یابی آشنایی با ساختار کلی گردآوری اطلاعات پتانسیل بازار رقبا مشتریان |
|
تدوین و تهیه برنامه رفتار مصرف کنندگان رفتار خریدران رفتار سنجی و افکار سنجی و تدوین نظامنامه چیدمان فروشگاه، استانداردسازی |
|
استراتژی هارمونی و ارگونومی فروشگاه |
|
- استراتژی های استفاده از ابزارهای چیدمان متریال های چیدمان |
|
استراتژی های کنترل نور و رنگ روانشناسی نورها و رنگ ها و اجرای رنگ پردازی و نورپردازی در فروشگاه Lighting plan- LUO |
|
- استراتژی های قفسه بندی و چیدمان اجناس در فقسه ها رنگ بافت تداوم تعادل تاکید تناسب وحدت |
|
- استراتژی های نمایش اجناس به مشتریان وفادار و همیشگی استراتژی های نمایش محصولات جدید برای انواع مشتریان مختلف |
|
- |
|
- استراتژی های استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش |
|
- استراتژی های ویترین بندی مدیریت ویترین و ویترین گردیvitrine management Vitrine planning تدوین نظامنامه ویترین ارایه برنامه ویترین |
|
- استراتژی های های رفتاری چیدمان فروش |
|
- استراتژی های بازی با چاشنی های فروش |
|
- استراتژی های اجرای گرافیک فروشگاهی تداوم تاکید تعادل تناسب تنوع بافت نور استراتژی های کنترل فضا محیط فرم فضا حجم بافت مدیریت عناصر بصری |
|
استراتژی های های مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای |
|
- استراتژی های های ایجاد انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - استراتژی های های ايجاد هماهنگي در فروشگاه |
|
- استراتژی های های نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش |
|
- استراتژی های مدیریت نظارت سازماندهی کنترل رفتارهای مشتریان فروشگاه |
|
- استراتژی های های ارتباطات اثربخش با مشتریان فروشگاه اصول وفنون مذاکرات فروشگاهی چانه زنی حرفه ای 24 ساعت |
|
استراتژی های عناصر صوتی فروشگاه استانداردسازی و نظامنامه عوامل صوتی در فروشگاه Store sound planning |
|
استراتژی 5s و شش سیگما- آموزشی و اجرایی |
|
مهندسی هزینه های فروشگاه |
|
- استراتژی های بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی |
|
- استراتژی های ایجاد انگیزه در مشتری |
|
- استراتژی های های ايجاد هماهنگي در مشتریان همراهان تصمیم گیرندگان و خریداران فروشگاه برنامه ریزی استراتژی های حرکت مشتریان، و برنامه ریزی برای افزایش متشریان اثربخش و مشتریانی که منجر به خرید شوند |
|
تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه - معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها |
|
- استراتژی های وفادارسازی مشتریان |
|
- استراتژی های ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان |
|
- استراتژی های برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان - استراتژی های گروه بندی فروشگاه - استراتژی های پیکر بندی فروشگاه و غرفه - استراتژی های مرچندایزینگ و سمپلینگ |
|
- کایزن پوکا یوکه فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش
|
|
|
|
آموزش مدیریت و سرپرستی فروشگاه به مدیران فروشگاه های و شعب تهیه برنامه ارتباطی مرکز خرید و محل کسب و کار ساختاربندی و سازماندهی مرکز خرید و محل کسب و کار و... 16 ساعت
|
|
آموزش کامل چیدمان فروشگاه 32 ساعت |
|
آموزش تکنیک های فروش، مهندسی فروش و مشتری مداری حرفه ای به کارکنان به مدت 6 ساعت |
|
استفرار گزینش تهیه امکانات وتجیزات نفرات چیدمان و ... آرایش خط حمله فروش استراتژی های فروش مستقیم |
|
استفرار سیستم های سخت افزار نرم افزار و فکر افزار ی کانال های توزیع و فروش گزینش اعتبار سنجی ارتباط، برنامه ریزی، طراحی ،تهیه و استفرار |
دست نوشته ها و دل نوشته های



