مراحل اجرای پروژه های مدیریت فروشگاه ها و چیدمان فروش در کسب و کار های مختلف

علی خویه ، مشاور و مجری سیستم های فروشگاهی مدیریت فروشگاهی چیدمان فروش و مهندسی فروش

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش با 13 سال تجربه اجرایی

استقرار سخت افزار نرم افزار و فکر افزار فروش و فروشگاهی و مهندسی فروش

مشاوره مهندسی فروش ارتقا فروش و ارایه راهکارهای بازاریابی فروش و ارتباطات با مشتریان

روانشناسی چیدمان فروش و مدیریت فروش

افزایش مشتریان و بهبود روابط مشتریان


آسیب شناسی عارض یابی آشنایی با ساختار کلی گردآوری اطلاعات پتانسیل بازار رقبا مشتریان

تدوین و تهیه برنامه رفتار مصرف کنندگان رفتار خریدران رفتار سنجی و افکار سنجی

و تدوین نظامنامه چیدمان فروشگاه، استانداردسازی

استراتژی  هارمونی و ارگونومی  فروشگاه

-    استراتژی های  استفاده از ابزارهای چیدمان متریال های چیدمان

استراتژی های کنترل نور و رنگ روانشناسی نورها و رنگ ها و اجرای رنگ پردازی و نورپردازی در فروشگاه

Lighting plan- LUO

-    استراتژی های  قفسه بندی و چیدمان اجناس در فقسه ها رنگ بافت تداوم تعادل تاکید تناسب وحدت

-    استراتژی های  نمایش اجناس به مشتریان وفادار و همیشگی

استراتژی های  نمایش محصولات جدید برای انواع مشتریان مختلف

-   

-    استراتژی های  استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

-    استراتژی های  ویترین بندی مدیریت ویترین و ویترین گردیvitrine management

Vitrine planning

تدوین نظامنامه ویترین

ارایه برنامه ویترین

-    استراتژی های  های رفتاری چیدمان فروش

-    استراتژی های  بازی با چاشنی های فروش

-    استراتژی های  اجرای  گرافیک فروشگاهی تداوم تاکید تعادل تناسب تنوع بافت نور

استراتژی های  کنترل فضا محیط

فرم فضا حجم بافت مدیریت عناصر بصری

استراتژی های های مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

-    استراتژی های های ایجاد انگيزه

در کارکنان و روش هاي آن

-    استراتژی های های ايجاد هماهنگي در فروشگاه

-    استراتژی های های نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

-    استراتژی های  مدیریت نظارت سازماندهی کنترل رفتارهای مشتریان فروشگاه

-    استراتژی های  های ارتباطات اثربخش  با مشتریان فروشگاه

اصول وفنون مذاکرات فروشگاهی

چانه زنی حرفه ای

24 ساعت

استراتژی های عناصر صوتی فروشگاه استانداردسازی و نظامنامه عوامل صوتی در فروشگاه

Store sound planning

استراتژی 5s  و شش سیگما- آموزشی و اجرایی

مهندسی هزینه های فروشگاه

-    استراتژی های  بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

-    استراتژی های  ایجاد انگیزه در مشتری

-    استراتژی های های ايجاد هماهنگي در مشتریان همراهان تصمیم گیرندگان و خریداران فروشگاه

برنامه ریزی استراتژی های حرکت مشتریان، و برنامه ریزی برای افزایش متشریان اثربخش و مشتریانی که منجر به خرید شوند

تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

-    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

 

-    استراتژی های  وفادارسازی مشتریان

-    استراتژی های  ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

-    استراتژی های  برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

-    استراتژی های  گروه بندی فروشگاه

-    استراتژی های  پیکر بندی فروشگاه و غرفه

-    استراتژی های  مرچندایزینگ و سمپلینگ

-    کایزن پوکا یوکه فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

 

 

آموزش مدیریت و سرپرستی فروشگاه به مدیران فروشگاه های و شعب

تهیه برنامه ارتباطی مرکز خرید و محل کسب و کار  

ساختاربندی و سازماندهی مرکز خرید و محل کسب و کار  و... 16 ساعت

 

آموزش کامل چیدمان فروشگاه 32 ساعت

آموزش تکنیک های فروش، مهندسی فروش و مشتری مداری حرفه ای به کارکنان به مدت 6 ساعت

استفرار گزینش تهیه امکانات وتجیزات نفرات چیدمان و ... آرایش خط حمله فروش استراتژی های فروش مستقیم

استفرار سیستم های سخت افزار نرم افزار و فکر افزار ی کانال های توزیع و فروش

گزینش اعتبار سنجی ارتباط، برنامه ریزی، طراحی ،تهیه و استفرار